Főoldal » Szakcikkek » Felhasználóbarát honlapkészítés szakcikkek

Felhasználóbarát honlapkészítés szakcikkek (47 cikk)



1 2 3 4 »

Mire figyeljünk éttermünk honlapjának tervezésekor?

Mire figyeljünk éttermünk honlapjának tervezésekor?

Egy új étterem megnyitása során a kezdő vállalkozó és a gyakorlott szakember is számtalan kihívással találja magát szembe. A legnehezebb feladatok egyike az étterem honlapjának elkészítése. A jó webdesign jelentősen megkönnyíti a hely bevezetését: elősegíti, hogy az interneten éttermet keresőkből valódi vendég legyen.

Ki dönt a webdesignról: a felhasználó, vagy a grafikus?

Ki dönt a webdesignról: a felhasználó, vagy a grafikus?

Régóta vitatott kérdést feszegetünk – ebben a témában tökéletes, minden esetre érvényes szabályokat ezidáig senki sem tudott megalkotni. Rengeteg energia, kemény munka megy veszendőbe, ha a felhasználók nem szeretik a honlap külsejét. Ha náluk elbukik a design, akkor elvesztegetjük a munkaidőt, az erre fordított összeg ablakon kidobott pénz lesz.

A weboldal olyan, mint egy kirakat

A weboldal olyan, mint egy kirakat

A weboldal egy kirakat. Pontosan ugyanúgy kell berendezni, mint a város főutcáján lévő bolt kirakatát. Először a weboldal csábítja el a vásárlókat, majd később ez készteti visszatérésre őket.

Ismerje meg alaposabban weblapját! Tegyen úgy, mintha új weboldalt készítene, és gondolja át a következő kérdéseket. Vagy – és talán ez a jobb megoldás – tegye fel ezeket valakinek, aki először jár az Ön honlapján.

Üres területek, minimalista webdesign

Üres területek, minimalista webdesign

Egyre gyakrabban fordul elő, hogy az emberek egy-egy weboldal külsejét, a design elemeit kritizálják. Ilyesmi a felhasználói tesztelések során is előfordul, és a megjegyzések gyakran össze is zavarják a honlapok üzemeltetőit.

Milyen tartalomért fizetünk szívesen a neten?

Milyen tartalomért fizetünk szívesen a neten?

Nem szabad azonban figyelmen kívül hagyni, hogy a fizetős tartalmak az internet világának legdinamikusabban fejlődő üzletágává váltak: 2009-ben csak az Egyesült Államokban 15 milliárd USD bevételt hoztak.
Szakértők, bloggerek, publicisták és tartalomszerkesztők ezrei teszik fel ugyanazt a kérdést: Ha az interneten ilyen sok az ingyenes tartalom, milyen adatokért és információkért hajlandóak az emberek fizetni

A felhasználók fejlődnek - megállni tilos

A felhasználók fejlődnek - megállni tilos

Egy ügyfélhez autóztunk a minap, amikor GPS-készülékünk érintőképernyője szokatlanul lassan reagált az utasításokra. A lassúság okát próbáltuk megfejteni, és rá kellett jönnünk: nem a GPS hibásodott meg, egész egyszerűen mi szoktunk hozzá az iPhone gyorsan reagáló érintőképernyőjéhez, és így most minden más eszköztől ezt a sebességet várjuk el.

Az Amazonnál már bevált - kipróbálja Ön is?

Az Amazonnál már bevált - kipróbálja Ön is?

Online kereskedelemmel foglalkozó weboldal létrehozásakor a legfontosabb kérdés a felhasználóbarát kialakítás. Egyszerű megoldás lehetne az Amazon mintáját követni – hiszen azt senki sem tagadhatja, hogy az Amazon ma a világ legsikeresebb online áruháza.

A weboldalak 7 legnagyobb problémája

A weboldalak 7 legnagyobb problémája

Semmi sem riasztja jobban a honlap látogatóit, mint egy olyan probléma, melyre nem találnak azonnal megoldást. Az ilyen gyakran előforduló hibákat könnyen és gyorsan ki lehet javítani, és így a látogatók is szívesebben térnek vissza az oldalra.

Hogyan profitálhatunk látogatóinkból?

Hogyan profitálhatunk látogatóinkból?

Nem elég egy profi honlap, ha nincs elég látogatónk. Nem elég a sok látogató, ha nem teljesítik céljainkat.
Szerencsére a látogatóinkból számos módon profitálhatunk.

Hogyan fogadtassuk el az új webdesignt?

Hogyan fogadtassuk el az új webdesignt?

A sikeres honlap-átalakítás egyik kulcsa, hogy az új webdesign-nak sokkal egyszerűbbnek kell lennie, mint a réginek. Legyen az új webdesign is könnyen megszokható és vezesse a felhasználót mintegy kézen fogva - így kisebb a kezdeti pánik, és nagyobb a biztonságérzet. Hogyan érhető el mindez a leggyorsabban?

Webdesign trendek 2010-re

Webdesign trendek 2010-re

Új év, új irányzatok a webdesign terén. Bármely üzletágat nézzük, a cél ugyanaz: figyelemfelkeltés. Számos új és néhány már tavaly is alkalmazott eszköz áll rendelkezésünkre: nagy képek, méretes láblécek, minimál dizájn, sok fehér terület, retró stílus stb.

Honlapfejlesztés válság idején?

Honlapfejlesztés válság idején?

Tagadhatatlan: nehéz idők járnak, a vállalkozások folyamatosan keresik a túlélés lehetőségeit. Ilyenkor az árcsökkentés nem feltétlenül a legjobb módszer; gyakran több gondot okoz mint amenyi hasznot hajt. Jó megoldás azonban az ügyfelekkel való kiemelt bánásmód, mert manapság a versenytársak közül ezzel lehet a legkönnyebben kitűnni…

Heti honlap használhatósági ellenőrző lista

Heti honlap használhatósági ellenőrző lista

Önállóan elvégezhető lépések honlapja megfelelő használhatóságának fenntartásához
A kiskereskedelemben az üzletvezető egyik alapvető feladatának számít, hogy rendszeresen bejárja az üzletet, és meggyőződjön róla, hogy a környezet tiszta, a termékek a megfelelő helyen vannak, és a polcokat feltöltötték. Ön megteszi ugyanezt a honlapjával kapcsolatban?

A webdesign hatékonyságának mérése

A webdesign hatékonyságának mérése

A weboldal által kiváltott érzelmi reakciók kétféleképpen mérhetőek: fizikálisan vagy személyes visszajelzések alapján. A fizikai reakciók lehetnek többek között: a pupilla tágulása, arckifejezések, a monitor felé vagy éppen ellenkezőleg, hátrafelé dőlés. A személyes visszajelzések elemzéséhez a tesztben résztvevőknek kérdőívekben kell válaszolniuk arra, hogy milyen érzéseket keltett bennük a megtekintett honlap.

Látógatók irányítása a weboldalon

Látógatók irányítása a weboldalon

Képzeljük el, ahogy vezetés közben egy útlezárás miatt a terelőút narancssárga jelzéseit vagyunk kénytelenek követni. Ismeretlen úton járunk, de a jelzések alapján mégis magabiztosan haladunk előre, megbízva az utat mutató nyilakban.


1 2 3 4 »

További szakcikkek


Iratkozzon fel hírlevelünkre

Minden hónap első keddjén megjelenő hirlevelünkkel segítünk honlapja használhatóságának és hatékonyságának növelésében.

© 2004-2009 Marketing4u Bt.
Ajánlatkérés | Bemutatkozás
Honlapkészítés referenciáink
Honlap elemzés és tesztelés | Egyedi tartalomkezelő rendszer